Bildbomb


Canon EOS 1000D + Tamron 70-300 f/4,5-6 Macro

Idag har varit typ den tråkigaste skoldagen någonsin! Jag har gjort klart alla mina arbeten, så vad ska jag göra på lektionerna nu då? Usch, det ända bra som hände under skoldagen idag var när jag och Fanny (www.fannyfredrica.se) och Frida (http://fridaoklara.blogg.se/) tog en promenad på lunchen och fanny fotade massa slamsbilder på mig (a) Jag hoppas hon skickar dom sen. Det var helt otroligt hur varmt det har blivit här i luleå, och det har faktiskt börjat bli grönt i träden! :D men sen så tog ju självklart den stunden slut när vi var tvungna att gå tillbaka och ha mattelektion. >.<
Jag fick då upp humöret när jag kom hem och fick fota lite och upptäckte att alla mina bilder är inte bara skit. (Y) nu ska jag fara på någonting på min lillebrors skola (inte frivilligt kan jag ju bara säga).
Nu är det bara 17 dagar kvar till SOMMARLOVET! :O :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka - Fotoblogg

SV: Tusen tack! Dina bilder är inte heller så pjåkiga ;D
Kram ♥

2012-06-17 @ 16:38:09
URL: http://rebeckajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0