Howdy Cowboy


Canon EOS 1000D + Tamron 70-300 mm

Igår blev det en spontan photoshoot med Fanny och Sara. :3 Det var första gången Sara är hemma hos mig, och det är lite synd att det inte blivit fler gånger.. Men hursomhelst; hur vi kom på att fota Sara som en cowboy var att jag bor ute på landet och vi har tills allderles nyss haft hästar, och vi har gjort eget hö. Så såklart måste vi ha en höskrinda, och vem hoppar in i den om inte Sara? ;) Och då sa Fanny att om jag hade nå stövlar hemma så kunde vi ju fota Sara som en cowboy. Och såklart hade vi stövlar! Och vi hade inte bara det, vi hade en hatt också.. ;3
Jag hade en helt underbar dag, och ännu bättre blev det ju av att Loreen vann esc! :'D

Kommentarer
Postat av: Frida

asså är det någon som passar in där å är det sara ;) <3 Bra det blev :D

2012-06-19 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0