Underbar kväll med brudarna!

Tänkte bara göra ett snabbt inlägg och berätta att jag har tillägnat dagen och kvällen med Fanny och Sara <3 jag och Fanny klädde Sara till en cowboy så hån fick posera fint med vinden i håret i sommarvärmen framför kameran.. ;) jag har inte nästan kollat på alla bilder ens än, så jag visar de imorgon istället :)
Måste ju också bara gratta Loreen som vann eurovision sång contest 2012! :D det var egentligen det vi skulle göra, men ja, vi är som vi är och det slutade med kameran i hand ;3 (och lite solning på studsmattan innan vi flyttade på den dit den skulle)
Men nu ska jag lägga mig och läsa en kort stund innan jag lägger mig och sover. Är det någon förresten som har något bra tips på en skolavslutningsfrisyr? Mitt korta hår duger inte till mycket, men jag vill se fin ut på skolavslutningen, man går ju bara ut nian en gång i livet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0