Följa varandra på twitter?

 
Just nu är jag typ beroende av.. *trumma* Twitter! Så mycket bättre än Facebook, helt klart. Men, jag följer ju typ ingen :/ så vi kan väl följa varandra? Jag heter då som det står där @juliasundqvist, så det är bara söka! :3 skriv bara vem ni är så jag vet, så jag kan följa er tillbaka. :D antingen här på bloggen, via twitter eller kik. På kik heter jag Sukkis (hahah, jag vet), så det är fritt fram där också :)
 
PS. Om ni vill veta så valde jag sukkis för att mitt vanliga älskade namn (juliasundqvist) inte fanns. *snyft* och sundqvist gjorde jag då om till sukkis, haha. ;)
PPS. Jag heter även @juliasundqvist på instagram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0