Redigerar bilder

Sitter just nu och redigerar bilder på både Fanny & Sara. Så vackra båda dom tjejerna är alltså. <3
Försöker även att klura ut hur breda mina bilder ska vara.. suck. så less på kodningen, trots att jag tycker det är kul.. (a) men ja, man lär sig ngt nytt varje gång.
Hela min dag igår och fram till klockan typ tre idag har varit underbar! Jag har fotograferat både Fanny och Sara i Fannys studio, sen har vi ätit mängder med glass, snackat, sett på film, snackat lite mer. Tydligen snarkar jag när jag sover.. Men att jag inte gillar att sova trångt, det var ingen nyhet. Det hela slutade med att jag sov ensam i Fannys säng, Sara låg på hennes matta och hon själv låg i hennes systers säng. Fatta förvånad jag blev när jag hittade min tomma colaflaska i sängen som jag helt säkert kastat på min packning.. tydligen hade Sara kastat den på mig för att få mig att sluta snarka, haha! ehehe, det funkade inte alls.. (a)
Kommer upp ett till inlägg ikv, ska bara redigera klart bilderna på dem, men jag ville visa den här rosen, blev väldigt nöjd med bilden. Fanny frågade om jag hade provat att vända helt på mitt objektiv, och att det blev en väldig macro-känsla. Det är inte sista gången jag vänder på objektivet kan jag ju bara säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0