Tips



Nu var det några dagar sen jag bloggade sist, och jag har ingen direkt anledning till det heller. Jag tycker inte att man måste blogga varje dag eller så, så det kanske tar ett tag innan ett nytt inlägg kommer upp. Men hur som helst! Jag har ett litet tips till er alla som läser min blogg (även om det kanske inte är så många.. x)) och det handlar om den här sidan: www.eyezmaze.com. Det är en liten spelsida med kedjereaktioner-spel. Jag tycker att det är ett rätt så kul tidsfördriv på regniga dagar som den här, eller om man bara vill prova på någonting nytt. Jag själv tycker att faktiskt alla av dom är väldigt utmanande att klara av, och man kan sitta hur länge som helst och försöka klura ut hur dom funkar. ;) Och har man inte tålamod till det kan man kolla hur man ska göra på youtube :) så det tycker jag absolut att ni som inte har så mycket för er ska prova på!

Kommentarer
Postat av: sarah

tack:)

haft en bra helg?

2012-06-03 @ 22:58:19
URL: http://naomi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0